Ako postupovať pri probléme s vykurovaním?

S jesennými mesiacmi prichádza aj obdobie vykurovania, ktoré môže byť sprevádzané aj rôznymi komplikáciami.  

V prípade, že zaznamenáte problém s vykurovaním, odporúčame nasledovný postup:

  • Informovať o probléme zástupcu vlastníkov Vášho bytového domu, správcu alebo predsedu Spoločenstva vlastníkov (SVB).
  • Príčinu problému hľadať najskôr vo Vašom bytovom dome, t.j. identifikovať, či je problém len na jednom radiátore (zväčša problém s termostatickým ventilom na radiátore), na stúpačke (problém: potreba odvzdušniť systém alebo uzavretý stúpačkový ventil alebo nefunkčné hydraulické vyregulovanie sústavy).
  • Ak má problém s vykurovaním celý dom, predseda SVB alebo správca bytového domu kontaktujú dodávateľa tepla – dispečing Výroby tepla na t.č. 0905 648 437 *

*Nonstop centrálny dispečing slúži iba pre odberateľov z centrálnych zdrojov tepla, pri nedostatočných parametroch ÚK a TV na vstupe do objektu.

Niekoľko rád pri začiatku vykurovania:

  • Termostatické hlavice pred spustením otvoriť na maximum (predídete tým zavzdušneniu systému).
  • Ak vlastník bytu nepociťuje potrebu vo svojom byte kúriť, odporúčame reguláciu termostatickou hlavicou.
  • Predseda SVB alebo správca BD by mali po zahájení vykurovania skontrolovať hydraulické vyregulovanie systému, resp. vykonať preregulovanie.

Kontaktné miesto a korešpondenčná adresa :

Výroba tepla, s.r.o.
Krátka 2412
911 01 Trenčín

Fakturačné údaje:

Výroba tepla , s.r.o.
Česká 15, 831 03 Bratislava
OS Bratislava I, vložka č.103013/B
IČO: 47 257 202
DIČ: 2120 050 955
IČ DPH: SK2120 050 955

Kontakty:

Tel.: 032 / 65 234 95
Mobil: 0905 603 211
e-mail: info@teplotn.sk

Skupina GRECOM

Ochrana osobných údajov

Pošlite nám správu

© 2024 GRECOM

Sme členom Slovenského zväzu výrobcov tepla.